Asiakaskokemuksesi näyttää meille kehityksen suunnan

23.03.2018

Olemme asettaneet asiakaskokemuksen ja sen jatkuvan parantamisen tärkeäksi kehityskohteeksemme. Haluamme pysyä kehityksen aallonharjalla ja saada jatkuvaa palautetta asiakaspalvelustamme ja palveluistamme.

Tammikuun alusta olemme kysyneet aktiivisesti asiakkailtamme kokemuksia tekstiviestikyselyllä. Nyt maaliskuussa, kun olemme varmistaneet palautekanavan toimivuuden, laajensimme kyselyn tulemaan kaikille asiakkaillemme palvelun jälkeen.

Vastauksellasi on meille iso arvo osaamisemme ja palvelujemme kehittämisessä. Muista myös antaa avointa palautetta ja kertoa, mitä voisimme tehdä paremmin tai uudella tavalla.

Voit antaa meille myös avointa palautetta palautelomakkeella. 

Kiitos jo etukäteen vastauksestasi!

Jaa

Ajankohtaista

Asiantuntijat

Hae asiantuntijaa

Kaikki asiantuntijat

  • Sähköinen kasvinsuojelututkinto nyt verkossa
    Maksa verkossa, suorita sähköisesti ja hyväksytyn suorituksen jälkeen todistus heti sähköpostiisi
  • Tilaa palvelu
    Hyödynnä osaamisemme johtajuuteen, tuotantoon ja yritystoiminnan kehittämiseen liittyvissä ratkaisuissa.